Organizator:

Prelegenci

Piotr Bucki

Szkoleniowiec, wykładowca

Piotr Bucki

Szkoleniowiec, wykładowca
Storytelling jak Lenin – wiecznie żywy. Czy w metaverse też opłaci się tworzyć historie?

Historie sa jak najemnicy. Wykorzystasz je do dobrych celów, będą służyć dobru. Wykorzystasz je do niecnych manipulacji – będą niszczyć i czasem nawet zabijać. Jak historie sprawdzą się w metaverse? Czy czeka nas dystopia czy utopia? A może w metaverse opowiedza swoje historie tylko rozczarowani boomerski, dla których będzie to gra w SIMS? Zadałem sobie te pytania, by podzielić się z tobą wiedzą, badaniami i dobrymi praktykami. A przede wszystkim, żeby przypomnieć, że jako marketingowcy też mamy wpływ na to, jak wygląda świat. Także ten wirutalny. u.

Gdy księgowa zapytała go o kod wykonywanego zawodu, bez wahania powiedział – nauczyciel. Uczy chętnych, jak lepiej komunikować, prezentować, pracować i poprawiać swój świat. Uczy na swoich zasadach.

Jest architektem, który woli projektować zdania niż budynki. Jest aktorem, który zrezygnował ze sceny teatralnej na rzecz sal szkoleniowych i konferencyjnych. Jest psychologiem, który ciągle zadaje sobie pytanie Skąd wiem, to co wiem. I facetem, który chce zostawić ten świat lepszym i mądrzejszym, niż go zastałem.

Od 20 lat uczy ludzi projektować komunikację w różnych wymiarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej i neuronaukach. Sprawdza teorie w praktyce pracują z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Chile, Mołdawii, Włoszech i Polsce. Napisał parę książek, „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” i „Viral”, „Prezentacje. Po prostu!” oraz anglojęzycznej „Life's a pitch and then you die” . Przetłumaczył też 12 książek z zakresu poradnictwa i psychoterapii. Współpracował z Malemanem, Charakterami, Dolce Vita i Mother Mag. Jego wystąpienie na TEDx SGH obejrzano w sieci ponad 220 tysięcy razy. Od ponad 10 lat współpracuje z WSB, gdzie projektuje kierunki i wykłada, głównie w obszarze brandingu, marketingu i komunikacji. Wykłada też na Uniwersytecie SWPS, SGH i AGH.Szkolę m.in. w Objectivity, Allegro, Dynatrace, Santanderze, Nordea IT. Współpracuje z Europejską Agencją Kosmiczną i GNSSA, gdzie współtworzy programy szkoleniowe dla startupów i konsultantów.

Janina Bąk

blogerka, autorka bestsellerowej książki,
JaninaDaily.com

Janina Bąk

blogerka, autorka bestsellerowej książki,
JaninaDaily.com
Co metodologia ma wspólnego z majonezem? O tym, jak przeprowadzać badania konsumenckie, które sprzedają

W 2017 roku firma Deloitte przeprowadziła badanie, z którego wynika, że dane zastane, z których tak często korzystamy w swoich analizach, są w 2/3 przypadków trafne jedynie w 50%. W 1/3 przypadków – maksymalnie w 25%. Co więc zrobić, gdy dane do których mamy dostęp są nienajlepszej jakości? Przeprowadzić własne badania konsumenckie! W tej prezentacji opowiem o tym, w jaki sposób pozyskiwać dane o swoich klientach w szybki, tani i rzetelny sposób. I w jaki sposób przekuć te dane w działanie i zysk.

Od sześciu lat - komendant komedii w Janinadaily.com – najmilsza strona internetu. Patryk Vega statystyki na kanale YT „Statystycznie rzecz biorąc”. Panga biznesu w Janina Daily spółka z żadną odpowiedzialnością. Posiada następujące osiągnięcia życiowe:

  1. Jej książka „Statystycznie rzecz biorąc. Czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby zdobyć Nobla” (KUP JĄ!!!) w rok sprzedała się w liczbie 100000 egzemplarzy i przebiła w topce Empiku wszystkie części sagi erotycznej Blanki Lipińskiej, co technicznie rzecz biorąc czyni z niej Blankę Lipińską statystyki.
  2. Wyplotła kiedyś koszyków z kabanosów na FB Lajwie, a 85000 osób to obejrzało, co jest ostateczną odpowiedzią na pytanie jej mamy: „Janina, a co ty będziesz robić po tym doktoracie?”
  3. Nagrania z wykładów o statystyce, który wygłosiła na TEDx Koszalin i TEDx Katowice mają ponad 110 000 wyświetleń każde. To pierwsze było przez moment popularniejsze niż wideo Zenka Martyniuka.
  4. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji.

Uważa, że poprzeczkę w życiu należy sobie zawsze zawieszać wysoko, bo wtedy przechodząc pod nią nie trzeba się schylać.

Katarzyna Turowski Paliwoda

Head of Emerging Markets CEE
Meta (Facebook)

Katarzyna Turowski Paliwoda

Head of Emerging Markets CEE
Meta (Facebook)
Przygotuj swoją firmę do nowej generacji budowania marki

Connected Brand, kompleksowe podejście do tworzenia znaczących i trwałych połączeń między ludźmi i firmami na dużą skalę, poprzez wykorzystanie kombinacji silnika personalizacji do zapewniania połączeń, rozwijających się powierzchni do opowiadania historii oraz narzędzi optymalizacyjnych i pomiarowych, aby pomóc markom odblokować spostrzeżenia, które umożliwiają oparte na danych budowanie marki.
Zaktualizuj nasz ekosystem wideo, w tym pojawienie się Reels, i wyjaśnij, w jaki sposób różne formaty (w tym krótkie i długie filmy) lepiej ze sobą współpracują.

Zarządza biznesem Facebooka na Europę Środkową & Wschodnią na co dzień mieszkając w Warszawie.
Poprzednio związana z Procter & Gamble w regionie Europy Centralnej gdzie na przestani lat zarządzała kilkunastoma markami I kategoriami produktów firmy. Doradca zarządu dla Stowarzyszenia Wiosna (Szlachetnej Paczki), wcześniej konsultant ds. komunikacji w Unicef.

Krzysztof Nowicki

Prezes i Założyciel
Live.Market sp. z o.o

Krzysztof Nowicki

Prezes i Założyciel
Live.Market sp. z o.o
LiveCommerce czyli powrót do podstaw Storytellingu.

Czy zamknięci w domach pragniemy wejść w świat wirtualny czy raczej brakuje nam realnych doznać i kontaktów międzyludzkich?
Dlaczego w dobie automatyzacji i sztucznej inteligencji ludzie chcą kupować od innych ludzi?
Czy Polska jest gotowa na dekadę LiveCommerce?

Czy zamknięci w domach pragniemy wejść w świat wirtualny czy raczej brakuje nam realnych doznać i kontaktów międzyludzkich?
Dlaczego w dobie automatyzacji i sztucznej inteligencji ludzie chcą kupować od innych ludzi?
Czy Polska jest gotowa na dekadę LiveCommerce?

Błażej Szydzisz

SZYDZISZ
Niezależny producent

Błażej Szydzisz

SZYDZISZ
Niezależny producent

Producent filmowy, reżyser, twórca treści. W 50 procentach realista w 51 optymista. Od ponad roku związany z Grupą MTP. Jako niezależny producent wspiera zespół zarządzania marką korporacyjną na polach PR i marketingu m.in. jako producent wykonawczy odpowiedzialny za digital content. Lubi opowiadać historię, jego specjalizacja to język filmowy.

Przemysław Michałek

Menadżer działu pozycjonowania i Trener Akademii widoczni
widoczni

Przemysław Michałek

Menadżer działu pozycjonowania i Trener Akademii widoczni
widoczni
Źródełko inspiracji contentowej

Praca kreatywna rozpoczyna się od inspiracji, takiej możesz szukać wszędzie. Ja podpowiem Ci, w jaki sposób możesz znaleźć inspirację na podstawie twardych danych poprzez różne narzędzia czy poprzez zerknięcie do swojej konkurencji. Dodatkowo pokażę Ci gotowy sposób na dobór najważniejszych słów do planowanego contentu.

Przemek to ekspert pozycjonowania. Posiada wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu stron klientów z różnych branż, a w projektach, nad którymi pracuje stawia na maksymalizację szans na sukces klienta. Wiedzę czerpie z zagranicznych źródeł, aby potem móc wdrażać ją na polskim rynku e-commerce.

Doskonale odnajduje się w roli Trenera Akademii widoczni oraz prelegenta na różnego rodzaju wydarzeniach branżowych. Szkoli pozycjonerów i copywriterów, a także studentów z zakresu optymalizacji stron.

Przemysław Modrzewski

Principal Data & Analytics Lead
Google Polska

Przemysław Modrzewski

Principal Data & Analytics Lead
Google Polska
Sztuczna inteligencja w marketingu - magiczna przyszłość czy pragmatyczna teraźniejszość? Wszystko co trzeba wiedzieć o AI i ML aby podjąć decyzję czy to istotne dla mojej firmy.

W branży marketingowej rozpoczął przygodę w 2005 r. Od 2011 r. dołączył do programu szkoleniowego Google i został jednym z pierwszych oficjalnych szkoleniowców Google AdWords w Polsce i jednym z dwóch oficjalnych szkoleniowców Google Analytics.

Obecnie pracuje w firmie Google jako Principal Data & Analytics Lead w zespole SEED (Startups & Export Development).

Współorganizuje szkołę Marketing Masters, która ma za zadanie przygotowywać specjalistów do pracy w branży Digital Marketingu.

Od 2009 r. współorganizował jedną z najważniejszych konferencji w branży marketingu internetowego – SEMcamp. Odbyło się łącznie 25 edycji przez kolejne 9 lat.

Mateusz Malinowski

SEO Director
Fabryka Marketingu

Mateusz Malinowski

SEO Director
Fabryka Marketingu
Jak napisać artykuł SEO w 30 minut? Wykorzystując AI!

Dzięki AI możemy napisać dobry tekst na stronę w 30 minut. W prezentacji pokażę, jak to zrobić, z jakich narzędzi skorzystać i dlaczego sztuczna inteligencja poprawi efektywność naszych działań, ale nie zastąpi człowieka.

Od 2016 roku prowadzi działania SEO w Fabryce Marketingu. Specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych strategii SEO (rynek krajowy i zagraniczny), audytowaniu serwisów, rekomendacjach contentmarketingowych pod kątem SEO oraz działaniach e-commerce SEO. Na swoim koncie ma ponad 100 zrealizowanych projektów SEO. Szkolił w firmach takich jak: E. Wedel, Eveline Cosmetics, Blue Media, Skarbnica Narodowa, El Digital, DUKA, Lightbox, Etam, Herbapol, Golden Rose oraz Substral.

Ewa Schreiber

Head of Strategic Project Management
Ringier Axel Springer Polska

Ewa Schreiber

Head of Strategic Project Management
Ringier Axel Springer Polska

Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu różnorodnych projektów związanych z mediami cyfrowymi i tradycyjnymi. Praca po stronie największych grup mediowych w Polsce. Od 2013 związana z Ringier Axel Springer Polska, początkowo jako Strategic Project Manager i Crossmedia Strategy Manager. Wcześniej pracowała w Grupie RMF, gdzie realizowała oferty crossmediowe łączące prasę, internet i radio. Ekspert w temacie Content Marketingu – prowadziła gościnnie wykłady na Uniwersytecie Warszawskim, w ramach branży mediowej prowadzi eksperckie wykłady, szkolenia i webinary z zakresu tworzenia komunikacji marketingowych i badań.

Łukasz Fiszer

Ekspert ds. produktywności
Fortask

Łukasz Fiszer

Ekspert ds. produktywności
Fortask
Zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojego biznesu - optymalizuj!

Zaoszczędź czas i zarabiaj. Po prostu.

Bez względu na to, czym zajmujesz się na co dzień, Twoje działania prawdopodobnie opierają się o schemat bądź rutynę. Czy wiesz, że procesy te można zoptymalizować? Dla jednych problemem jest jak tego dokonać. Dla innych - kłopotem staje się przezwyciężenie samej rutyny.

Jeśli powyższe niewiele Ci mówi, wyjaśnimy Ci to wprost. Dowiesz się, jak zaoszczędzić czas: swój i swoich ludzi. Wszystko po to, aby móc zacząć zajmować się tym, co naprawdę istotne w Twoim biznesie.

Gotowy na zmiany?

Przed dekadę zarządzał sprzedażą w różnych branżach. W swojej pracy zawsze stawia na ludzi dając im pole do działania oraz na perfekcyjną organizację.

Aktualnie prowadzi projekt aplikacji Fortask. Swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu zarządzania pomaga przedsiębiorcom w cyfryzacji procesów i wprowadzaniu standaryzacji w ich otoczeniu.

Aleksandra Korczyńska

CMO - Dyrektor Marketingu
GetResponse

Aleksandra Korczyńska

CMO - Dyrektor Marketingu
GetResponse
Jak zhackować marketing, by nie kosztował, a przynosił wyniki? Czyli 10 praktycznych przykładów wykorzystania automatyzacji marketingu w Twojej firmie.

Data-driven marketer z międzynarodowym doświadczeniem w budowie i skalowaniu biznesów SaaSowych, marketplace i aplikacji mobilnych. Z sukcesem wprowadziła na rynki CEE aplikację Uber Eats, współtworzyła startup w obszarze IoT (Inteliclinic), a obecnie jako dyrektor marketingu w GetResponse odpowiada za działania marketingowe platformy do email marketingu i marketing automation. Amatorka wspinaczki i boulderingu.

Marcin Nietrzebka

Kierownik Działu Badań i Analiz Rynkowych w Biurze Reklamy
Ringier Axel Springer Polska

Marcin Nietrzebka

Kierownik Działu Badań i Analiz Rynkowych w Biurze Reklamy
Ringier Axel Springer Polska

Z zamiłowania fotograf, z wykształcenia socjolog, od kilkunastu lat obserwuje i analizuje rynek mediów z perspektywy wydawcy cyfrowego. W biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska rozwija badania efektywności działań marketingowych klientów.

Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist
Brand24

Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist
Brand24
Jak nie wpaść w pułapkę dezinformacji i trolli internetowych?

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Kilka lat w różnej wielkości agencjach marketingowych nauczyło go holistycznego podejścia do marketingu. Wykładowca akademicki. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

dr Maciej Kawecki

Prezes Zarządu
Instytut Polska Przyszłości im. Stanisława Lema

dr Maciej Kawecki

Prezes Zarządu
Instytut Polska Przyszłości im. Stanisława Lema
Algorytmy które krzyczą silniej, niż cokolwiek innego

Co 10 minutą naszego życia rządzą algorytmy. To co czytamy otwierając rano Internet, to jakie miejsce w pociągu otrzymamy kupując bilet, którą hulajnogą pojedziemy do pracy czy to, kto będzie kierował naszym Uberem. O tym wszystkim decyduje dzisiaj Sztuczna Inteligencja. Dr Maciej Kawecki opowie o tym, jak algorytmy kreują naszą rzeczywistość i jak bezpiecznie żyć w świecie, w którym wartość danych przekroczyła wartość ropy naftowej. Żyjemy w rzeczywistości, w której naszych danych w sieci jest już tak dużo, że nawet one nie wystarczają do szkolenia algorytmów. Podzieliliśmy się już informacjami na nasz temat tak silnie, że coraz częściej algorytmy karmione są danymi sensytywnymi. Algorytmy tworzą sztuczne dane ludzi by szkolić nimi algorytmy podejmujące marketingowe decyzje dotyczące tysięcy obszarów naszego prawdziwego już życia. Wykład o tym, czy jest jeszcze szansa pozostać w Internecie anonimowym, czy warto nim pozostawać oraz jaką wartość marketingową mają dzisiaj naprawdę dane. Wykład przedstawi również koncepcję rozwoju świata metaversum, a więc świata lustrzanych odbić, cyfryzującym coraz więcej naszych zmysłów.

Posiada nadany przez Komisję Europejską tytuł Ambasadora Cyfrowej UE. Prezes Instytutu Lema. Prorektor ds. innowacji Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie. W latach 2019-2021 dziekan Wydziału Przedsiębiorczości i Innowacji Wyższej Szkoły Bankowej Warszawie. Od 2017 do 2019 r. dyrektor departamentu zarządzania danymi w Ministerstwie Cyfryzacji odpowiadający za sektor innowacji i wdrażanie do polskiego porządku prawnego RODO. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Studiował również na Uniwersytecie w Sztokholmie oraz Uniwersytecie J.W. Goethego we Frankfurcie nad Menem. Ukończył z wyróżnieniem Europejską Akademię Dyplomacji. W 2017 r. laureat nagrody specjalnej za wkład w reformę ochrony danych osobowych w konkursie Prawników Liderów Jutra Dziennika Gazety Prawnej i Wydawnictwa Wolters Kluwer. W 2018 r. zajął 23. miejsce w rankingu 50 najbardziej wpływowych prawników w Polsce Dziennika Gazety Prawnej, w 2019 awansował w tym samym rankingu na 15. pozycję, zostając uznanym „twarzą RODO w Polsce”. Autor cyklu technologicznego w programie Dzień Dobry TVN oraz podcastu redakcji Onet oraz Komputer Świat „Technicznie Rzecz Biorąc”. W 2022 roku uzyskał tytuł Ambasadora Kultury Miasta Krakowa za szczególny wkład w rozwój kultury cyfrowej tego miasta.

Anna Kuropatwa

Szef Strategii
Havas Media Group

Anna Kuropatwa

Szef Strategii
Havas Media Group
Rola reklamy tradycyjnej w digitalizowanym świecie

Socjolog z 16-letnim doświadczeniem w reklamie i mediach o bardzo szerokim spektrum doświadczenia – badawczym, analitycznym i strategicznym. W 2019 r. metodologia badawcza jej autorstwa zdobyła nagrodę IAB Europe Research Award w kategorii Media Effectiveness. To dotychczas jedyna taka nagroda wśród agencji mediowych działających na polskim rynku. Autorka wielu unikalnych narzędzi badawczych wykorzystywanych przez klientów Havas Media Group. Jurorka branżowych konkursów Effie oraz Festival of Media Awards. W Havas Media Group na stanowisku Head of Strategy odpowiada za tworzenie strategii dla kluczowych klientów i ich marek.

Olga Barańska

Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego
TVN Media

Olga Barańska

Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego
TVN Media
Rola reklamy tradycyjnej w digitalizowanym świecie

W TVN Media zajmuje się tworzeniem produktów reklamowych. Odpowiedzialna za rozwój sprzedaży w oparciu o innowacyjne rozwiązania kontentowe. Wierzy w siłę storytellingu w budowaniu skutecznej komunikacji reklamowej. Poprzednio związana z domem mediowym Media Direction OMD, gdzie przygotowywała strategie komunikacji dla klientów agencji oraz pracowała przy projektach new business.

Maciej Osajda

Client Service Director / Sponsorships
Polsat Media Biuro Reklamy

Maciej Osajda

Client Service Director / Sponsorships
Polsat Media Biuro Reklamy
Rola reklamy tradycyjnej w digitalizowanym świecie

Od niemal 20 lat w mediach. Skuteczny i doświadczony manager zespołów sprzedaży B2B z żyłką do niestandardowych form reklamy i rozwiązań branded content’owych. Absolwent Wydziału Zarządzania UW. Przygodę z branżą rozpoczął w Biurze Reklamy Bauer Media w 2003 roku jako stażysta – by 5 lat później objąć stanowisko dyrektora jednego z działów sprzedaży magazynów. Ostatnie owocne 13 lat związany z Grupą Polsat Plus. Twórca i szef działu sprzedaży sponsoringu telewizyjnego Polsat Media. Prywatnie fan nowych technologii i medycyny.

Rafał Szablicki

Brand Business Director Skin, Deo, Body Poland & Baltic HUB
L’Oréal Polska

Rafał Szablicki

Brand Business Director Skin, Deo, Body Poland & Baltic HUB
L’Oréal Polska
Rola reklamy tradycyjnej w digitalizowanym świecie

Dyrektor biznesowy na Polskę i kraje bałtyckie w L’Oréal. Pełen pasji lider z ponad 18-letnim doświadczeniem w budowaniu marek, marketingu oraz zarządzaniu zespołem w Polsce oraz na świecie. Od 4 lat w strukturach L’Oréal. Najpierw odpowiedzialny był za produkty do pielęgnacji i koloryzacji włosów i osiągnął pozycję lidera na Polskę i kraje bałtyckie. Od roku odpowiedzialny za produkty do pielęgnacji twarzy, ciała oraz dezodoranty. Wcześniej rozwijał karierę m.in. przez 12 lat w Procter & Gamble zarówno w strukturach lokalnych, jak i globalnych.

Łukasz Sokołowski

Konsultant ds. Marketingu
lukaszsokolowski.com

Łukasz Sokołowski

Konsultant ds. Marketingu
lukaszsokolowski.com
Transparentność działań CSR. Czy mamy wpływ na postawy brandów?

Manager odpowiedzialny za obszar Social Media i kampanii strategicznych. Od ponad 11 lat realizuje działania reklamowe w świecie digital marketingu zbierając doświadczenie po stronie agencji jak i klienta.

Marcin Sienkowski

Head of Marketing
OLX

Marcin Sienkowski

Head of Marketing
OLX
Reprezentowane wartości, autentyczność, nieskazitelny wizerunek, popularność… a może jeszcze coś innego? Co determinuje wybór znanych twarzy do kampanii reklamowych marki OLX.

Dlaczego to właśnie Janusz Chabior uświadamiał chamom, że nimi są? Dlaczego krytyk kulinarny i smakosz życia opowiadał o bezpieczeństwie w internecie? I czy Piotr Cyrwus nadal jest Rysiem z Klanu?
Między innymi o tym opowiem w czasie mojego wystąpienia, w którym pokażę nasz klucz doboru gwiazd do reklam OLXa. A czasem nawet i reklam do gwiazd :) Będą też przykłady z Polski i ze świata - zarówno te dobre, jak i te, którym do bycia dobrymi jeszcze nieco brakuje. Czy będzie to przegląd reklam, w których występują celebryci? Być może. Wszystko okaże się 21. kwietnia w Poznaniu.

Urodził się w czasach, kiedy hasło sex, drugs and rock’n’roll powoli przestawało być modnym sposobem na przepędzenie żywota. Być może dlatego wylądował w marketingu, gdzie stawia na nietuzinkowe myślenie, oryginalne pomysły i partnerski klimat współpracy. Z marką OLX związany jest od ponad 8 lat (czyli jeszcze od czasów, gdy serwis znany był jako Tablica.pl). Dziś w roli Head of Marketing. W pracy najwyżej ceni szczerość, profesjonalizm, nieszablonowe pomysły i dobrą zabawę. Lubi robić (dobrze) w reklamie.

Iwona Kasprzak

Dyrektor ds. Public Affairs
Grupa MTP

Iwona Kasprzak

Dyrektor ds. Public Affairs
Grupa MTP
Transparentność działań CSR. Czy mamy wpływ na postawy brandów?

Jej życie zawodowe od zawsze koncentrowało się na komunikacji. Początkowo na studiach humanistycznych, później w agencji PR, a od 17 lat w branży wystawienniczej. Absolwentka UAM w Poznaniu, Szkoły Głównej Handlowej oraz Collegium Civitas w Warszawie. Pracowała jako dziennikarz, doradca wizerunkowy oraz wykładowca w szkołach wyższych. Od 17 lat pracuje w Grupie MTP, a w swoim doświadczeniu ma zarządzanie szeroko rozumianą komunikacją marki korporacyjnej oraz marek produktowych należących do portfolio MTP.

Dr Grzegorz Radłowski

Wykładowca
SGH i Akademia L. Koźmińskiego

Dr Grzegorz Radłowski

Wykładowca
SGH i Akademia L. Koźmińskiego
Jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej czyli jak pytać by... zrozumieć terytorium intelektualne, poznawcze i emocjonalne współczesnego Klienta?

Któż w marketingu, w sprzedaży nie korzysta z informacji zwrotnej... Któż nie zna oczekiwań współczesnych Klientów... Któż z nas potrafi nie domyślać się, co powiedział Klient o naszej usłudze, produkcie...
To może właściwe poznanie terytorium intelektualnego, poznawczego i emocjonalnego Klienta jest prawdopodobnie jednym ze scenariuszy do wykorzystania i wówczas do właściwego pytania o percepcję... usługi, produktu, marki...

A może feedbacki strategiczne wewnątrz firmy i na zewnątrz mają swoją siłę... zmieniania świata na lepsze... lepiej rozumiemy, łatwiej nawigujemy bo zarządzanie skończyło się wraz z nową erą... jest nam bliska od... dziś...

Management Consulting Manager w globalnej firmie doradczej odpowiedzialny za obszar Digital Learning Strategy, Wykładowca, Badacz, Ekspert Szkoły Głównej Handlowej, Akademii Leona Koźmińskiego oraz autor nagrodzonych i docenionych przez Ekspertów książek z zakresu badań, sprzedaży i zarządzania

Autor czterech książek z zakresu sprzedaży i zarządzania:

  1. „Sztuka feedbacku. Jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej” wyd. PWN, styczeń 2022.
  2. „Mądrość mentoringu, inteligencja coachingu. Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym”, wyd. OnePress 2019 – książka roku wyróżniona w konkursie „Książka dla Trenera” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, w kategorii autor polski
  3. „Skuteczny trening sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje”, wyd. Poltext, Warszawa 2017, bestseller na www.merlin.pl w kategorii biznes, nominowana do konkursu „Książka dla Trenera” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, w kategorii autor polski.
  4. „Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży”, wyd. CeDeWu, Warszawa 2015, wyd. II 2018. Nominowana do konkursu „Książka dla Trenera” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, w kategorii autor polski.

Jego artykuły i wywiady z nim były publikowane m.in. w Coaching Review, Gazecie Wyborczej, Harvard Business Review Polska, Nowa Sprzedaż, Szef Sprzedaży, Personel Plus, Personel i Zarządzanie, Gazecie Ubezpieczeniowej, SLOW.

Od 18 lat w biznesie na stanowiskach menedżerskich, eksperckich i doradczych dot. rozwoju biznesu, sprzedaży, szkoleń i digitalizacji (ICAN Institute, Allianz, Aviva, IPF, AXA, Siódemka, Norman Benett). Preferuje model nauczania, w którym najnowsze dane twarde oraz analizy case studies z całego świata łączy ze specyfiką rodzimego rynku i kultury biznesowej.

dr Michał Lutostański

Strategy Business Director
Kantar

dr Michał Lutostański

Strategy Business Director
Kantar
„Altruistyczny” Data Driven Marketing, czyli jak tworzyć wizję wzrostu całych kategorii

Byron Sharp w swojej książce „How Brands Growth: What marketers don’t know” opisuje walkę o market share’y między markami dochodząc do wniosku, że długoterminowo jest to gra o sumie zerowej – raz wygrywa walkę o udziały rynkowe jedna marka, a raz druga. A co, gdyby wszyscy mogli wygrać? Producenci, retailerzy, konsumenci i shopperzy? Zapraszam na opowieść o tym jak będąc altruistycznym marketingowcem i wykorzystując marketing klientocentryczny, bazujący na badaniach rynku, można zbudować wizję wzrostu całych kategorii – tworząc sytuację win-win-win-win.

Kierował zespołami badawczymi jako Client Director w firmach badawczych TNS Polska, 4P Research Mix, Millward Brown i Kantar Polska. Od 2021 roku jako Strategy Business Director w Kantarze odpowiada za współpracę z osobami odpowiedzialnymi za badania dla kluczowych klientów oraz realizację celów strategicznych przez firmę.
Doktor nauk społecznych. Adiunkt w Szkole Głównej Handlowej w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie. Wykładał na UKSW, APS, SGH oraz Uniwersytecie SWPS, gdzie jako ekspert komentował zjawiska społeczne w mediach. Absolwent 25-lecia Uniwersytetu SWPS w kategorii Biznes. Od 2016 członek zarządu PTBRiO. Od 2020 roku jego wiceprezes. Autor wielu publikacji (m.in. od 2020 autor serwisu Brief.pl), prelekcji (otrzymał nagrodę publiczności i nagrodę 25-lecia PTBRiO za najlepiej ocenione wystąpienie dwudziestu edycji Kongresu Badaczy) i wystąpień medialnych (ponad 80 wystąpień w TV).

Autor książki "Brzydkie słowa, brudny dźwięk. Muzyka jako przekaz kształtujący styl życia subkultur młodzieżowych" (Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa 2015) oraz współautor i redaktor książek: "Data driven decision. Jak odnaleźć się w natłoku danych?" (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2018), "Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?" (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2021) oraz „Modern leisure society – consumer behavior” (Oficyna Wydawnicza SGH 2021).

Dagmara Kokoszka-Lassota

Ekspertka ds digital marketingu

Dagmara Kokoszka-Lassota

Ekspertka ds digital marketingu
Czy jesteś na to gotowy? 7 nowości w mediach społecznościowych, z którymi przyjdzie Ci zmierzyć się w najbliższym czasie

Dyplomowana specjalistka ds psychologii marketingu i sprzedaży oraz ekspertka ds digital marketingu z ponad 11-letnim doświadczeniem. Pasjonatka Facebook Ads oraz mediów społecznościowych. Członek międzynarodowej organizacji The Neuromarketing Science and Business Association (NMSBA). Studentka psychologii i współprowadząca podcast „Chodź, sprzedajmy coś”.

Od lat prowadzi szkolenia, warsztaty i prelekcje na ogólnopolskich wydarzeniach. W ramach rozwoju swojej marki osobistej pomaga firmom zbudować społeczność oraz wprowadzać na rynek własne produkty. Współpracowała dotychczas z największymi polskimi influencerami i markami. Obecnie pełni funkcję Business Integration Managera w agencji Performics, gdzie zarządza kampaniami performance marketingowymi na wielu międzynarodowych rynkach.

Prywatnie mama trójki dzieci, żona i miłośniczka książek.

Katarzyna Sowicka

Wiceprezes
Stowarzyszenie Content Marketing Polska

Katarzyna Sowicka

Wiceprezes
Stowarzyszenie Content Marketing Polska
Debata: Jak budować wiarygodny content by pozyskać nowych klientów

Head of Content w agencji adCookie, wiceprezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska, wykładowca na AGH w Krakowie i SWPS we Wrocławiu, prelegent i szkoleniowiec. Współpracowała z takim markami jak: Castorama Polska, Zalando, ING Bank Śląski, Euro RTV AGD, Maspex, Śnieżka. Doświadczona ekspertka w zakresie content marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem strategii maksymalizujących efekty biznesowe. Entuzjastka budowania wzrostu dla challenger brands, łączącego wiele obszarów digital marketingu

Anna Zalewska

Menadżer marketingu i Trenerka Akademii widoczni
widoczni

Anna Zalewska

Menadżer marketingu i Trenerka Akademii widoczni
widoczni
Debata: Jak budować wiarygodny content by pozyskać nowych klientów

Pasjonatka content marketingu i marketingu internetowego. Chętnie sięga po wszelkie książki od powieści po wegańskie książki kucharskie. Dzień zaczyna od dobrych biznesowych i psychologicznych podcastów, a kończy na macie z jogą lub z hantlami. W pracy najbardziej ceni kreatywne zadania realizowane z zespołem inspirujących ludzi.

Karolina Sławecka

Head of Strategy & Sales
Gameset

Karolina Sławecka

Head of Strategy & Sales
Gameset
Strategiczne podejście do gaming marketingu, czyli jak działać w gamingu, by nie przepalać budżetów

Obecnie w Polsce jest ponad 17 milionów graczy. Tworzą oni dużą grupę docelową, do której marki z różnych branż mogą dotrzeć ze swoimi produktami i usługami. Podstawą skutecznego dotarcia do fanów gier wideo i realizacji celów biznesowych firmy jest jednak dobra strategia. Jak zatem działać w gamingu, by nie przepalać budżetów?

Ekspertka z ponad sześcioletnim doświadczeniem w gaming marketingu. Zarządzała influencerami oraz kampaniami gaming marketingowymi, a obecnie w Gameset kieruje zespołami Sprzedaży, Strategii i Kreacji. Brała udział w pionierskich kampaniach dla marek nieendemicznych, które wchodziły do świata esportu i gamingu, w tym mBank, Hochland, Philips i wiele innych.

Grzegorz Borowiecki

Nadsztygar / Dyrektor Zarządzający
WUNDERTEAM Agency

Grzegorz Borowiecki

Nadsztygar / Dyrektor Zarządzający
WUNDERTEAM Agency
UX 2077. Błąd konfirmacji w projektowaniu doświadczeń.

Projektanci UX hejtują reklamy i uważają, że są najważniejsi, bo ułatwiają ludziom życie. Reklamiarze uważają, że projektanci UX zajmują się tylko wyborem koloru buttona „kup teraz” a to dzięki nim ludzie czują miłość do produktów. Tymczasem pandemia sprawiła, że ludzie stracili zaufanie do wszystkich a zaufanie to jedna z podstawowych strategii ewolucyjnych. Żeby przetrwać reklamiarze i UXowcy będą musieli połączyć siły i „ramię w ramię” walczyć o uwagę oraz budżety konsumentów.

Nadsztygar w agencji reklamowej WUNDERTEAM, która od 5 lat dumnie wspiera UX Poland - największą konferencję UX w Polsce. Wierzy w etos ciężkiej pracy i śląski pragmatyzm! W komunikacji na pierwszym miejscu stawia mocne insighty, prostotę i autentyczność!

Kampanie, które współtworzył były wielokrotnie nagradzane nagrodami MIXX Awards, Effie Awards, KTR. Seryjny prelegent na takich konferencjach, jak: Golden Marketing Conference, Digital Day, Mobile Trends, I Love marketing, Internet Beta, Social Media Week. Juror w konkursach kreatywności.

Alex Kiselyov

Marketing Directo
Ringostat

Alex Kiselyov

Marketing Directo
Ringostat
Tworzenie stron internetowych bez kodu. Jak zespół marketingowy może zrobić wszystko samodzielnie bez projektantów i programistów?
  1. Dlaczego zespół marketingowy odmówił wykonania/aktualizacji strony internetowej z wewnętrznym zespołem deweloperskim lub firmą zewnętrzną?
  2. Nasze doświadczenie: jak szybko wykonać wysokiej jakości lądowania?
  3. Wyniki: liczba konwersji, szybkość produkcji, SEO.

Alex jest dyrektorem ds. marketingu w Ringostat — platformie do śledzenia połączeń, telefonii i kompleksowej analizy. Alex zajmuje kierownicze stanowisko w marketingu od ponad siedmiu lat. Jego kluczowe obszary specjalizacji to dogłębne badania klientów, opracowywanie strategii marketingowych i pozycjonowania oraz analityka. Jest autorem rankingów agencji reklamowych PPC oraz integratorów CRM. Alex jest prelegentem konferencji marketingowych. I zbudował dział marketingu z ponad 10 pracownikami.

Joanna Jakubowska

Information Security Leader
Allegro.pl

Joanna Jakubowska

Information Security Leader
Allegro.pl
O magicznej sile kłódki, czyli dlaczego tak łatwo nas oszukać?

Cyberbezpieczeństwo wielu ludziom wciąż kojarzy się tylko z “antywirusem” zainstalowanym na komputerze. Zagrożenia pochodzące z Sieci traktujemy trochę jako bajkę o mitycznym smoku, o którym wprawdzie ktoś kiedyś nam opowiadał, ale tak naprawdę nikt nigdy go nie widział. I wiecie co? Na to właśnie liczą przestępcy! Joanna Jakubowska i Michał Krzyżan opowiedzą o tym, jak możemy zwiększać swoją świadomość w obszarze cyberbezpieczeństwa i jak realizowane jest to w Allegro.

Od lat pracuje na rzecz bezpiecznego jutra. Absolwentka studiów podyplomowych m.in. z obszaru zarządzania jakością oraz ochrony danych osobowych. Szef Grupy Roboczej ds. Cyberbezpieczeństwa działającej przy IAB Polska. Członek zespołu CERT Allegro. Ekspert Akademii Allegro. Brała udział we wdrażaniu RODO oraz KSC w dużej grupie kapitałowej. Posiada doświadczenie w obszarze bezpieczeństwa informacji, audytów wewnętrznych, zarządzania ciągłością działania oraz zarządzania ryzykiem. Wrodzoną dociekliwość wykorzystuje w obszarze bezpieczeństwa poszukując luk i dziur. W Allegro odpowiada m.in. za politykę bezpieczeństwa, politykę dotyczącą danych, bezpieczeństwo fizyczne biur, audyty bezpieczeństwa oraz security awareness, czyli podnoszenie świadomości o bezpieczeństwie wśród pracowników oraz użytkowników.

Michał Krzyżan

Information Security Specialist
Allegro.pl

Michał Krzyżan

Information Security Specialist
Allegro.pl
O magicznej sile kłódki, czyli dlaczego tak łatwo nas oszukać?

Cyberbezpieczeństwo wielu ludziom wciąż kojarzy się tylko z “antywirusem” zainstalowanym na komputerze. Zagrożenia pochodzące z Sieci traktujemy trochę jako bajkę o mitycznym smoku, o którym wprawdzie ktoś kiedyś nam opowiadał, ale tak naprawdę nikt nigdy go nie widział. I wiecie co? Na to właśnie liczą przestępcy! Joanna Jakubowska i Michał Krzyżan opowiedzą o tym, jak możemy zwiększać swoją świadomość w obszarze cyberbezpieczeństwa i jak realizowane jest to w Allegro.

Od kilkunastu lat związany zawodowo z technologią i IT. Jako handlowiec wspierał realizację projektów IT dla klientów z sektora średnich i dużych przedsiębiorstw, głównie produkcyjnych. Pasjonat technologii wspierającej bezpieczeństwo informacji, od kilku lat współtworzy własną firmę zajmującą się dostarczaniem rozwiązań z tego obszaru. W Allegro odpowiada m.in. za obsługę incydentów bezpieczeństwa, działania w obszarze security awareness, udziela konsultacji i wspiera zespoły projektowe w zakresie stosowania dobrych praktyk i wymogów polityk bezpieczeństwa.